An aparitie: 2002
Autor colectiv : Kent Middleton, Robert Trager, Bill F. Chamberlin
Colectia: Collegium
Editura Polirom Note
Numar pagini: 244
Prefata de Ioan Stanomir.
Lucrarea se adreseaza in egala masura celor care studiaza si celor care practica jurnalismul, publicitatea si relatiile publice, carora le poate fi de un real ajutor in intelegerea si abordarea mecanismelor etice si deontologice, oferindu-le totodata exemple desprinse din realitatea profesionala occidentala. Cartea concentreaza informatii de ultima ora despre noile legi americane referitoare la copyright, viata privata, obscenitate, Internet, publicitate, audioavizual si presa scrisa, toate privite prin prisma profesorului de jurnalism si a profesionistului de presa. Toate aceste aspecte, imbunatatite prin exemple didactice si cazuistica, recomanda cartea ca pe o lectura necesara profesionistilor din domeniu.
Predare personala doar in Bucuresti.
Pentru a vedea si alte produse, accesati și celelalte anunțuri ale mele.