Cartea de astronomie a copiilor

Tip

Cărți-Reviste

Stare

Nou

Cartea este noua, trimit si in tara prin posta.
Vizualizati si celelalte anunturi, multumesc!

Nr. pagini: 144 pagini
Varsta: 7-10 ani

Categoria: Atlase, enciclopedii copii
Colectie: Enciclopedia pustilor
Editia: a II-a
Editura: PARALELA 45
Format: 230 x 190 mm
An aparitie: 2018
Autor: Sheryl Racine, Kathi Wagner

Descriere:

Stiinta nu a fost niciodata mai usoara sau mai distractiva!
Deschide Enciclopedia pustilor: Cartea de astronomie a copiilor si te vei trezi calatorind prin timp intr-o nava spatiala, catre locuri in care putini oameni au ajuns!
De la stele si planete la OZN-uri si extraterestri, aceasta carte exploreaza, pagina cu pagina, tot ce este dincolo de lumea pe care o cunosti atat de bine.
Vei descoperi si alte lucruri interesante: de ce au crezut oamenii ca Soarele se invarte in jurul Pamantului si cum au descoperit adevarul, ce se afla in partea nevazuta a Lunii – cum au luat nastere galaxii precum Caleea Lactee, ce le rezerva viitorul tuturor celor care locuiesc in universul nostru.
Si vei invata: cum sa-ti confectionezi propria trusa de astronom amator, cum sa iti transformi camera intr-un mic cosmos – cum sa organizezi o petrecere de astronaut, cum sa faci extraterestri comestibili din gelatina.
Calatoria in spatiu incepe in paginile acestei carti in care vei gasi jocuri si activitati ce iti vor pune la incercare mintea si abilitatile de astronom si astronaut.

Dobândă 0%
Bani în 5 minute
RO +40

Am citit şi sunt de acord cu Politica de Confidenţialitate Lajumate.ro. Prin apăsarea butonului de mai jos confirm că sunt de acord ca datele cu caracter personal să fie prelucrate de către ECOFINANCE IFN S.A. instituţie financiar nebancară care acordă creditul conform Termenilor şi Condiţiilor şi Politicii de Confidenţialitate ale sale.

De asemenea, confirm că nu sunt o persoană expusă public, membru de familie şi / sau persoană strâns legată de o persoană expusă public şi că sunt beneficiarul real al creditului pe care îl solicit.

Am primit datele tale.

Echipa CreditPrime te va contacta în curând.

Contactează utilizatorul

Cartea de astronomie a copiilor
A.A Proprietar
ID 11829467
Stai la curent cu cele mai noi oferte! Abonează-te la newsletter
Abonare

Cautari Frecvente:

Ghete fotbal Pistol Pescuit

Anunțuri similare

Carti tehnice, ciuperci,albine,prepelite, curcani, miere
Preţ30 LEI Carti tehnice, ciuperci,albine,prepelite, curcani, miere Cărți-reviste  |  nou Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Compendiu de ciuperci
Preţ85 LEI Compendiu de ciuperci Cărți-reviste  |  nou Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Matei Călinescu, Ion Vianu - Scrisori din exil (2019) nouă
Preţ40 LEI Matei Călinescu, Ion Vianu - Scrisori din exil (2019) nouă Cărți-reviste  |  nou Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Amiralul Horthy, regentul Ungariei - Catherine Horel (nouă)
Preţ38 LEI Amiralul Horthy, regentul Ungariei - Catherine Horel (nouă) Cărți-reviste  |  nou Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Istoria Chinei moderne - Jonathan Fenby-2018-nouă-impecabilă
Preţ45 LEI Istoria Chinei moderne - Jonathan Fenby-2018-nouă-impecabilă Cărți-reviste  |  nou Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Vinzi ușor, faci bani rapid!
Adaugă Anunţ