Candidatul Ideal
Compania imobiliara Fidelia Casa, activa din 2002 pe piața imobiliară ieșeană, caută persoane entuziaste, motivate si proactive, care să se alăture echipei, dezvoltandu-se profesional într-un mediu dinamic și competitiv.
Oferim un mediu profesionist de lucru, bine organizat și cu o structură organizațională bine definită. Astfel, pentru a performa cât mai rapid, vei beneficia de suport din partea departamentelor : Resurse Umane, Marketing, Call Center, Achiziție, Planificare, Juridic, Creditare.
Vei beneficia de clienți atrași de site-ul companiei, celelalte portaluri imobiliare, dar și de ofertele imobiliare unice, dezvoltate de acționariatul companiei. Acestora li se adaugă cele peste 700 de recomandări anuale venite din partea foștilor clienți.
De ce FideliaCasa?
Misiunea companiei imobiliare FideliaCasa
Întotdeauna ne străduim să fim alături de clienții noștri cu pasiune și rapiditate, pentru a-i ajuta să facă "un pas în viață" și să ia cea mai bună și mai sigură decizie imobiliară.
De aceea am fost și vom rămâne o echipă responsabilă, de încredere și implicată!
Valorile companiei imobiliare FideliaCasa
1. RESPONSABILITATE - Ne onorăm angajamentele și ne asumăm personal responsabilitatea pentru toate acțiunile noastre.
2. ÎNCREDERE - Țintim către relații bazate pe încredere cu clienții noștri. Numai relațiile bune și deschise ne pot ajuta să avem succes.
3. IMPLICARE - Cu cât ne implicăm mai mult cu atât sunt mai împliniți profesional - primim răsplata cea mai de preț: satisfacția clientului!
Descrierea jobului
Responsabilități:
Consilierea imobiliară a clienților, prin oferirea de informații și suport persoanelor sau companiilor care doresc să cumpere, să vândă, să închirieze sau să investească în proprietăți imobiliare.
Menținerea și aprofundarea relațiilor profesionale cu clienții.
Implementarea strategiilor companiei, bazandu-ne pe Fidelitate în a construi relațiile cu partenerii, clienții și colaboratorii noștri, pasiunea cu care ne ducem la bun sfârșit toate proiectele Fidelia Casa, modul în care dăm viața ideilor și dorințelor dumneavoastră de avea o casă.
Negocierea și intermedierea tranzacțiilor; una dintre cele mai importante etape în negociere este stabilirea unui preț corect., însă o negociere reușită depinde de abilitățile de comunicare.
Asigurarea unei comunicări deschise și oneste ajută la construirea încrederii între părți.
Pregătirea ︁︀︂︃︃︇︉︆︄documentației necesare pentru încheierea tranzacțiilor asistat în permanență de îndrumarea consilierului juridic.
Promovarea proprietăților imobiliare aflate in portofoliu.
Realizarea de prezentări și tururi ale proprietăților.
Cerințe:
Experiență anterioară în domeniul imobiliar (preferabil, dar nu obligatoriu).
Excelente abilități de comunicare și negociere.
Capacitate de organizare și gestionare a timpului.
Permis de conducere categoria B.
Oferim:
Un mediu de lucru dinamic și suportiv.
Comision (pana la 85%) atractiv și bonusuri pentru performanță.
Training-uri periodice și oportunități de dezvoltare profesională.
Posibilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.
Dacă ești o persoană dedicată, cu spirit antreprenorial și dorința de a avea succes în domeniul imobiliar, te așteptăm să te alături echipei noastre!
Fă ”un pas în viață” și alătură-te echipei FideliaCasa”,
trimite CV-ul tău la [email protected].
Te așteptăm cu interes, te vei bucura de suportul continuu al colegilor și liderilor de echipă, care sunt dedicati să te sprijine în realizarea obiectivelor personale și profesionale.
Publicat prin JobZZ.ro, vezi anunțul complet aici.