BMW Seria 5 E61 2005 - Motor M57 2,5D de 177CP - Cutie Automata ( ZF6HP )
Masina are urmatoarele dotari :
Clima automata pe 2 zone , Servotronic , Shadow line (de fabrica) , Volan Sport ( Nu M ) , Suportul dublu de pahare , Luminile de sub oglinda tip follow me home , Soft close portbagaj , Suspensie pneumatica punte spate dinamica , Parctronic , DTC.
Jantele sunt originale BMW - Style 123 pe 18" - Dimensiuni la cauciucuri : 254/40/R18
Detin un set de cauciucuri de iarna ( Michelin pilot alpin si Pirelli ) si unul de vara BF Goodrich
Jantele nu au nici o problema
Pe langa masina are in standard: Pilot automat, lumini automate, senzori de ploaie , Navigatie CC mica ,Cotiera spate cu suport de pahare , Oglinzi reglabile electric si rabatabile , 4 geamuri electrice pe care s-au adaugat folii omologate RAR, Prinza 12V fata si spate , CD/DVD , comenzi pe volan
In masina sau investit multi banii , masina a avut probleme cu DPF-ul acesta a stricat si turbina masini , in acest moment turbina a fost reconditionata la Bucuresti ,ulterior masina ne mai avand DFP activ, masina nu are nici un fel de evacuare ,este sistemul de fabrica, nu se aude pur si simplu merge asa cum ar trebui ,s-a facut si soft-ul necesar pentru anularea corecta a DFP-ului ,acum masina merge cu 220/230 de cai putere si 500/550 Nm, pe langa aceasta sau schimbat si:
Toate furtunele masini , tot ce tine de furtun de cauciuc cu coliere noi
Capete de bara + Bielete de directie
Fulie OE Corteco
Compresor AC + Completat cu freon
Bratele inferioare
Galerie de evacuare noua
Alternator + Toate curelele de accesorii ( cea mare de la fulie si cea mica de la compresor AC) + Rolele de ghidare
Releul la bujii ( pornea greu iarna ) + Bujii
Masina are clapetele de acceleratie anulate ( Problema des intalnita la M57 2.5 se farama si ajung in motor fiind din plastic ) + dupa aceasta operatiune s-au schimbat toate garniturile galeriilei de admisie
Verificate injectoare + schimbate saibele de foc + pasta de etansare pentru injectoare
Valva PCV + Epurator de gaze
Flansele de la cardan + Rulmetul din cardan + Uleiul schimbat din grup
Termostat nou
Masina are toate reviziile facute la motor la intervale de 9.000/10.000KM maxim ( ulei FUCHS 5W40 ) Inclusiv revizia la cutie cu Kit ZF dedicat - Ulei + baie de ulei a transmisiei si Revizia grupului spate cu ulei FEBI.
Detin o multime de facturi doveditoare, cu bonurile de unde au fost luate piese , poze cu interventiile care le-a avut masina si devize de la service - La cerere se pot trimite
Detin masina din Martie 2021, este masina mea de zi cu zi , avand 271.000km nu se compara cu unele modele la pret asemanator, acesta pentru ca stiu cat am investit in masina pentru a merge asa cum trebuie, pot trimite poze cu orice parte a caroseriei si cu defectele pe care le are.
Pentru alte detalii va rog sa ma contactati , daca sunteti interesat masina se poate vedea in Brasov sau si in Ploiesti de unde sunt de loc.
Masina are Fiscal ( nu am nici o amenda se poate scoate oricand ) , asigurare valabila , ITP pana in 2025 ( martie )
* Ce am "modificat" eu la masina: ( Toate modificarile se pot readuce la starea de fabrica daca se doreste )
Farurile sunt LED ( faza scurta ) foarte bune fara probleme noaptea pentru trafic
Semnalizari cu LED
Semnale de pe laterat cu LED
Grile negre
Siglele aniversare
Capacelele de la jante
Pentru detalii mai amanuntie despre masina se poate folosi seria de sasiu pe mdecoder.com