Customer Experience 3.0 John Goodman High profit strategies

Bucuresti, Bucuresti-Ilfov Acum 2 ore 100 LEI Livrare cu verificare
Tip

Cărți-Reviste

Customer Experience 3.0 by John Goodman High profit strategies in the age of techno service

carte limba engleza, 244 pagini foreword by Richard DuFresne, Toyota Motor Sales

AMACOM - Amaerican Management Association, 2014

Carte de managment, business, strategii, dezvoltare, consumator.
Stare excelenta, citita o singura data.

Pentru Bucuresti, predare personala Universitate, Pentru Bucuresti si provincie, pot trimite prin Posta Romana ramburs (18 lei transportul) sau curier (pret promotional cu comanda directa de aici)

Va multumesc!

Contactează utilizatorul

Customer Experience 3.0 John Goodman High profit strategies
Prăvălia cu Diverse Proprietar
ID 16136416

Cărți - Reviste - Filme din:

Judetul Bucuresti-Ilfov Bucuresti Berceni
Stai la curent cu cele mai noi oferte! Abonează-te la newsletter
Abonare

Cautari Frecvente:

Ghete fotbal Pescuit Pistol

Anunțuri similare

Colectia Sven Hassel 14 carti in format pdf
Preţ50 LEI Colectia Sven Hassel 14 carti in format pdf Cărți-reviste Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Clinical Periodontology and Implant Dentistry-LINDHE
Preţ590 LEI Clinical Periodontology and Implant Dentistry-LINDHE Cărți-reviste Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Cum sa meditam ghid practic Kathleen McDonald editura Herald 2017
Preţ20 LEI Cum sa meditam ghid practic Kathleen McDonald editura Herald 2017 Cărți-reviste Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Carte Orizonturi noi in psihologie Brian M Foss Vasile Pavelcu 1973
Preţ20 LEI Carte Orizonturi noi in psihologie Brian M Foss Vasile Pavelcu 1973 Cărți-reviste Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Customer Experience 3.0 John Goodman High profit strategies
Preţ100 LEI Customer Experience 3.0 John Goodman High profit strategies Cărți-reviste Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Vinzi ușor, faci bani rapid!
Adaugă Anunţ
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici