Anunțul a fost dezactivat!

Customer Experience 3.0 John Goodman High profit strategies

Bucuresti, Bucuresti-Ilfov Acum o lună 100 LEI Livrare cu verificare
Tip

Cărți-Reviste

Customer Experience 3.0 by John Goodman High profit strategies in the age of techno service

carte limba engleza, 244 pagini foreword by Richard DuFresne, Toyota Motor Sales

AMACOM - Amaerican Management Association, 2014

Carte de managment, business, strategii, dezvoltare, consumator.
Stare excelenta, citita o singura data.

Pentru Bucuresti, predare personala Universitate, Pentru Bucuresti si provincie, pot trimite prin Posta Romana ramburs (18 lei transportul) sau curier (pret promotional cu comanda directa de aici)

Va multumesc!

Cărți - Reviste - Filme din:

Judetul Bucuresti-Ilfov Bucuresti
Stai la curent cu cele mai noi oferte! Abonează-te la newsletter
Abonare

Cautari Frecvente:

Pescuit Ghete fotbal Pistol
Vinzi ușor, faci bani rapid!
Adaugă Anunţ
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici