Candidatul Ideal:
- Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat ) / superioare;
- Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel;
- Bune abilități de ︋︍︊︆︎︍︊︉︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎comunicare și lucru în echipă;
- Adaptabil la schimbare;
- Orientare spre rezultat.
Obiectivul postului:
Asigura buna functionare a fluxului de transmitere a comenzilor prin intermediul sistemului propriu de operare.
Responsabilitati principale:
- Prelucreaza rapoartele de facturi neincasate transmise de echipa de plati si identifica facturile ce au depasit data scadenta;
- Contacteaza clientul in vederea identificarii motivelor care au dus la blocarea/depasirea termenului de plata al facturilor;
- Asigura suport pentru emiterea documentelor de corectii necesare deblocarii la plata a facturilor;
- Transmite periodic rapoarte privind situatia neincasatelor pentru clientii gestionati;
- Monitorizeaza fluxul de informatii catre client (transmiterea facturilor prin sistemul de operare propriu);
- Monitorizeaza litigiile aparute in urma receptiilor si asigura rezolvarea acestora.
Program de lucru: luni- vineri 8h/zi.
Publicat prin JobZZ.ro, vezi anunțul complet aici.