Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit Bonus în cont: până la 60€ Adaugă credit
Anunțul a fost dezactivat!

Specialist Logistică– Transport Rutier Intern și Internațional

Oradea, Bihor Acum o lună
Domeniu de activitate

Administrativ / Logistică

Tip job

Full time (normă întreagă)

Nivel carieră

Mid-Level

 Salariu confidenţial

Compania noastră parteneră, cu activitate de peste 30 de ani în domeniul transporturilor rutiere interne și internaționale, este în căutarea unui Specialist în Logistică pentru echipa din Oradea.

Locație: Oradea

Responsabilități principale:

Organizarea și gestionarea completă a transporturilor rutiere interne și internaționale
Elaborarea ofertelor de preț și negocierea acestora
Coordonarea execuției comenzilor de transport, monitorizarea derulării acestora și asigurarea administrării complete
Verificarea facturilor și a documentelor aferente transporturilor
Menținerea comunicării constante cu clienții și colaboratorii externi
Dezvoltarea portofoliului de clienți prin identificarea de noi parteneri și creșterea volumului de activitate

Program de lucru: Luni – Vineri (9:00 – 17:00)

Cerințe:

Experiență profesională relevantă de 2-3 ani în domeniul transporturilor sau logisticii
Studii medii finalizate (minim)
Engleză la nivel conversational/negociere
Abilități excelente de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel)
Atitudine proactivă, capacitate de luare rapidă a deciziilor și bune abilități de comunicare
Rezistență la stres, flexibilitate și orientare către rezultate

Ce oferim:

Stabilitate și siguranță în cadrul unei companii solide, cu peste 30 de ani de experiență în domeniu
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată și posibilitatea unei colaborări pe termen lung
Mediu de lucru modern, infrastructură performantă
echipă prietenoasă, dinamică și orientată spre sprijin reciproc

Muncă în România din:

Judetul Bihor Oradea Osorhei
Stai la curent cu cele mai noi oferte! Abonează-te la newsletter
Abonare

Cautari Frecvente:

Bona
Vinzi ușor, faci bani rapid!
Adaugă Anunţ
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici