De vanzare Subaru impreza pentru piese sau reconditionare.
Pentru cine nu are chef sa citeasca pana la sfarsit, incep cu urmatoarele:
-pentru 550 euro se vinde cu: 1 set faruri electrice, 1 set faruri cu reglaj mecanic, 1 far stanga electric ok, 1 far dreapta electric fara sticla, 1 stop stanga, 2 blocuri stanga pozitie (vezi poza); daca nu le vreti pretul ramane 400 euro nenegociabil pentru masina, si farurile si etc. le vand separat daca reusesc...daca nu aia e...nu sunati degeaba sa negociati pretul ca nu las sub 400...mai sunt destule piese bune pe ea care costa cel putin 3.000 ron pe original...sau pe acolo, care imi sunt bune la buggeye
-daca sunteti interesati si aveti intrebari sau doriti sa vedeti masina sunati-ma direct, pentru ca cel mai probabil nu o sa raspund la mesaje
-masina este functionala si sa zicem legala (daca ignori deformarea din bara fata - risti sa te opreasca rar-ul mobil politia, da zici ca ai dat intr-un stalpisor mic sau bordura, ca nu le-ai vazut, si aia e; daca e RAR-ul probabil te lasa fara talon din cauza ruginei si a altor probleme), poti ajunge pe rotile ei la destinatie fara platforma, dar cu mare grija ca este semi blocat un etrier pe spate si dupa ceva zeci de kilometrii se inmoaie frana ca fierbe lichidul local de la caldura, si trebuie sa i faci 2 -3 pedale in mers ca sa prinda bine sau sa o lasi sa se raceasca...daca anticipezi fenomenul asta inainte de franare cand vezi ca incepi sa ai frana moale si mergi mai cu grija...poti merge oricat n-ai treaba
-anunt valabil pana pe 20 ianuarie, cand ii expira ITP-ul; daca nu se da pana atunci o fac bucati si incerc sa o vand pe piese
Chestii bune:
-anvelope de iarna Continental wintercontact TS 860 185 70 R14 efectiv noi...au cateva sute de KM, doar ca sunt din 2020...nu prea m-am plimbat cu masina asta ca mai am un Subaru mai nou...speram sa o fac tipla la un moment dat...dar a cucerit-o rugina
-motorul cutia diferentialul cardanul planetarele cu toate anexele si senzoristica sunt ok, mai putin senzorul de knock care trebuie schimbat - aprinde si stinge ocazional check engine-ul - motor EJ20E, cel de 115 cai si fara moarte (posibil sa se fi spart burdufurile la planetare pe fata dupa aventura pe camp...nu am verificat...dar nu troznesc sau ceva)
-pompa servo reconditionata cu kit original subaru
-comutator mic mare (LOW-Hi gear) OK
-toata electrica ok, toate becurile, luminile, butoanele, bordul, comenzile etc. ok, mai putin dezaburire stergator spalator inchidere centralizata spate - inchizi portbagajul cu cheia individual (e rupt manunchiul de firel din dreapta sus ce merge la haion) si butonul de comutare cald rece - e pe cablu si s-a rupt urechea de plastic actionare cablu...dar cu o surubelnita te descurci...
-scut de fier
-finala STI
-distributie SKF schimbata pe la 200.000, dar recomand sa schimbati cureaua ca au trecut ceva ani de cand am schimbat-o, chiar daca nu s-au facut kilometrii
-bujii ngk iridiu, fise ngk cu impedanta redusa si bobina ngk, schimbate pe la 206.000 km
-toate lichidele si filtrele schimbate in jurul a 206.000 km cu lichide Ravenol full sintetice si filtre MAN sau OE subaru, dar recomand oricum schimbarea lor ca au trecut multi ani de la acei 206.000 km...
Chestii rele:
-multa rugina la aripi spate, oale telescoape spate, praguri spate, doua gauri undeva sub ea la sofer pasager in spatele rotilor din fata, si rugina generala specific subaru pe sub ea, pe brate, fuzete, punti etc...asta e motivul principal pentru care renunt la ea
-necesita schimbate toate bucsele,telescoapele,pivoti,bielete,capeti bara rulmenti si etc...cam tot ce tine de punti e varza si necesita schimbare
-necesita schimb de bucse timonerie, cam joaca schimbatorul, nu e ferm
-ambreiajul nu patineaza inca, dar e la capat de drum...prinde extraordinar de jos
-lipseste plasticaraia din portbagaj, ca am vrut la un moment dat sa o usurez, si din lipsa spatiu in casa am aruncat-o
-etrier spate semi-blocat
-bara fata indoita (lovita puternic), ce a dus la nealinierea capotei si imposibilitatea de a mai prinde tijele cu care asiguri bateria...cred ca s-a indoit treggerul de jos in sus de la craterul ala de pe camp, ca s-a deplasat putin si pozitia radiatorului
-lipsa senzor ABS stanga spate care genereaza aprindere ABS in bord si implicit lipsa ABS, si componentele de frana de mana tot stanga spate (am schimbat la un moment dat fuzeta cu totul, si nu am mai vrut sa achizitionez aceste piese la acel moment...doar ca a ramas asa pana in prezent...senzorul era sudat in fuzeta si nu am reusit sa il scot)
-vopseaua imbatranita, pe alocuri decojita pe plafon, zgariata fin pe exterior de la mersul pe camp printre copaci
-nu iese la noxe -posibil catul obosit, desi nu are ceramica sparta, sau lambde obosite...nu mi-am batut capu sa elucidez exact problema
-pierde ulei pe la garniturile capacelor de culbutori, si ar trebui schimbate acele garnituri