Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763 478 619, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei DRUMURI ȘI PODURI JUDEȚENE CLUJ S.A. cu sediul în Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 216, jud. Cluj, J12/434/1991, CUI 253348, desemnat conform Sentinței civile nr. 1756 pronunţată în ședința publică din data de 22.09.2021 de către Tribunalul Specializat Cluj în dosarul cu nr. 687/1285/2019,
organizează licitaţie publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea bunului mobil reprezentând utilaj specializat pentru activitatea de construcție/întreținere a drumurilor identificat mai jos:
- Masina de tratament Schaffer CJ-57-RDJ
Prețul de pornire este de €25.200.00.
Detalii suplimentare:
- Model: Schafer Tehnic RZS 14000
- Date identificare: Semiremorcă O4; VIN-TPSW59040502
- An fabricație: 2002
- Stare tehnică: bună
*valoarea exprimată în euro nu conține TVA. La valoarea exprimată se va adăuga TVA.
Prima licitație va avea loc în data de 05.11.2024, ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 12.11.2024, 19.11.2024, 26.11.2024, 03.12.2024, 10.12.2024, 17.12.2024, 24.12.2024, 31.12.2024, 07.01.2025 în aceleași condiții și la aceeași oră.
În caz de adjudecare lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate la cursul BNR din ziua adjudecării.
Pasul de licitație este de 5% (la care se adaugă TVA) din valoarea bunului pentru care se licitează.
Caietul de sarcini în vederea participării la licitație poate fi achiziționat de la sediul lichidatorului judiciar, acesta cuprinzând regulamentul de participare la licitație, pentru prețul de 500 lei+TVA.
Garanția de participare la licitație va fi în cuantum de 10% din prețul de pornire la care se adaugă TVA. Aceasta împreună cu documentaţia de înscriere la licitaţie vor trebui depuse cu cel puţin 24 de ore anterior datei licitaţiei la sediul lichidatorului judiciar.
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru care participantul a fost declarat adjudecatar și va fi restituită persoanelor care nu au fost declarate adjudecatari.
La preț egal, va fi declarat adjudecatar persoana care se va angaja să achite diferența de preț în cel mai scurt timp.
Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care nu se va achita și restul de preț, adjudecatarul va pierde avansul achitat cu titlu de garanție și nu va mai putea participa la următoarele licitații care se vor organiza.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619.